تعليقات القراء
انا حامل فى طفلى الثانى فى اول الشهر السابع وكانت ولادتى الاولى قيصرية وطفلى الان عمره 9شهور فهل الولادة الثانية ستكون كالاولى وهل سيمر الحمل بفترته كاملة اى 9 شهور او اقل ارجو الرد سريعا
11 إبريل 2011
انا حامل فى طفلى الثانى فى اول الشهر السابع وكانت ولادتى الاولى قيصرية وطفلى الان عمره 9شهور فهل الولادة الثانية ستكون كالاولى وهل سيمر الحمل بفترته كاملة اى 9 شهور او اقل ارجو الرد سريعا
لأ ياحبيبتى مش شرط خالص ايه المشكله ناس كتير ولادتهم الأولى قيصريه وحملهم التانى كان سهل يمكن تكون الألام دى بسبب تمدد الرحم لأنها حصلتلى مرتين وانا لسه بكريه