تعليقات القراء

soraomfares

لأ ياحبيبتى مش شرط خالص ايه المشكله ناس كتير ولادتهم الأولى قيصريه وحملهم التانى كان سهل يمكن تكون الألام دى بسبب تمدد الرحم لأنها حصلتلى مرتين وانا لسه بكريه

soraomfares فى 13 يونيو 2012
noga128

انا حامل فى طفلى الثانى فى اول الشهر السابع وكانت ولادتى الاولى قيصرية وطفلى الان عمره 9شهور فهل الولادة الثانية ستكون كالاولى وهل سيمر الحمل بفترته كاملة اى 9 شهور او اقل ارجو الرد سريعا

نجلاء العطفى فى 11 إبريل 2011
noga128

انا حامل فى طفلى الثانى فى اول الشهر السابع وما زلت اقوم بارضاع طفلى الاول الذى يبلغ عمره 9شهور فهل هناك ضرر لى او لطفلى او للجنين افيدونى افادكم الله

نجلاء العطفى فى 11 إبريل 2011